Kirándulások erre arra

Mennek a Majmok

Esztergom-Miskolc, 2. Nap

2020. július 02. - M.J

Terv: Márianosztráról Kóspallagon és Szokolyán át Nógrád, 28 km.

Anyu hatkor kelt és kiment a boltba venni valamit, pont akkor keltem, amikor visszaért. A reggeli kalács és kakaó volt. Mivel egész éjszaka és most is esett, nem tehettünk mást, esőben indultunk el 8:15-kor. A Márianosztrai kálváriát útba ejtve érkeztünk Kóspallagra.IMG 20200618 103243IMG 20200618 090136

A főúton baktattunk, amikor megszólított minket egy árkot tisztító bácsi (Feri bácsi). Behívott az udvarába, és amikor kiderült, hogy beázott a cipőnk és tiszta víz volt a zoknink is, azt mondta, hogy nála alap, hogy a zoknira nejlont, a nejlonra bakancsot vesz. Megfogadtuk a tanácsot, fel is vettük a nejlonokat és tovább mentünk, kaptunk még két narancsot. Közben az eső is elállt. Kóspallag határán felhívtuk apát és megbeszéltük, hogy Királyrét felé sokkal rövidebb, így arrafelé mentünk. Királyréten két nagy turistacsoportot is láttam, de hamar tovább mentünk. Némi baktatás után megértkeztünk Nógrádba. A szállásunk a Nagyboldogasszony templom vendégházában volt. Letettük a cuccainkat és a Nógrádi vár felé vettük az irányt. Ha voltatok a nógrádi várban, akkor észrevehettétek, hogy a tövében van a „Béla bácsi vendéglője”. Lehet előre is ,,foglalni" ennivalót (pl.: gulyás, lecsó, bableves.) Mi nem tudtunk foglalni, így be kellett érnünk egy hamburgerrel és meggysörrel. Én csak a hamburgert tudom ajánlani, de az tényleg nagyon jól meg volt csinálva. A napot a nógrádi vár megnézésével zártuk. Végül 25 kilométert mentünk.IMG 20200618 203727

További jó napot

MJ

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.